Janzsó Sz!lárd

GYAKORLATI TIPPEK

ÜGYFÉLKEZELÉSHEZ

Személyes ügyfélszolgálaton,
vevőszolgálaton, call centerben dolgozol, ügyfeleket szolgálsz ki, vagy értékesítesz?
EZ A KÖNYV NEKED SZÓL!

B GYAKORLATI TIPPEK

ÜGYFÉLKEZELÉSHEZ

Személyes ügyfélszolgálaton,
vevőszolgálaton, call centerben dolgozol, ügyfeleket szolgálsz ki, vagy értékesítesz?
EZ A KÖNYV NEKED SZÓL!

C GYAKORLATI TIPPEK

ÜGYFÉLKEZELÉSHEZ

Személyes ügyfélszolgálaton,
vevőszolgálaton, call centerben dolgozol, ügyfeleket szolgálsz ki, vagy értékesítesz?
EZ A KÖNYV NEKED SZÓL!

KINEK?

Ügyfélszolgálatosoknak

Konkrét stratégiák és technikák az ügyféllel való hatékony kommunikációhoz. Módszer a nehéz, agresszív ügyfelek kezelésére. Stresszkezelés, kemény ez a munka. A könyv olyan átfogó stresszkezelési és időmenedzsment technikákat is kínál, amelyek minden célcsoportnak segítenek a munka hatékonyabb és kevésbé stresszes végzésében. Emellett olyan szokásokra és rutinokra összpontosít, amelyek segítenek fenntartani a motivációt és a folyamatos fejlődést.

Értékesítőknek

Segít megérteni és kezelni az elutasításokat, kifogásokat. Saját értékesítési stílusunk kialakításában.  Hogyan építsünk hosszú távú ügyfélkapcsolatokat és hogyan növeljük az ügyfelek elégedettségét.

Call centereseknek

Agresszív ügyfelek kezelése. Hogyan készülhetünk fel úgy egy hívásra, hogy ne érjen minket meglepetés. Konkrét eszközök a problémás helyzetek kezeléséhez, a panaszok hatékony kezeléséhez és a pozitív vásárlási élmény biztosításához.

Trénereknek

Inspirációnak, összefoglalónak, ötleteknek

Vezetőknek

Pár nap és ide is töltöm fel a dolgokat, kicsi türelmet kérek!

Hideghívóknak

Pár nap és ide is töltöm fel a dolgokat, kicsi türelmet kérek!

Hálózatépítőknek

Segít a network marketingeseknek a kapcsolatépítés művészetében és a hatékony hálózatépítésben. Bemutat olyan módszereket, amelyekkel könnyebben lehet új ügyfeleket szerezni és a meglévő hálózatunkat eredményesebben kezelni.

A szerző

Janzsó Szilárd 20 éve tréner, értékesítő, 13 éve vezető. Egy gyöngyösfalusi „késdobálóban” kocsmárosként kezdte az ügyfélszolgálati tapasztalatok és kifogáskezelési módszerek  gyűjtését. 5 év rádiós műsorvezetés mellett dolgozott önismereti és kommunikációs trénerként. Az egyik legsikeresebb Telekomos értékesítőként ő adhatta el az első Magyarországon forgalmazott iPhone 4s-t, első helyezést ér el a European Winners’ Circle versenyen, bezsebelte a TOP értékesítők díját és volt a Telekom Év Embere Díj jelöltje is Kiemelkedő teljesítmény kategóriában. Vezetőként TOP üzletvezető lett és csapatával remekelt több versenyen is. Az iQor projekt menedzsereként az ország legnagyobb elektronikai áruházláncában vezetett be új szolgáltatásokat 15 városban, 50 szervizes értékesítővel több, mint 100 000 tranzakcióval a bevezetés időszakában. Coach, ügyfélszolgálati szakértő és az E.on Ügyfélszolgálati Kft. vas megyei ügyfélszolgálatainak vezetője. Feketeöves önfejlesztő, többszáz könyv, tanfolyam, tréning anyagát építette be a gyakorlatba, segítette ezzel számtalan értékesítő és ügyfélszolgálatos munkáját.

A SZERZŐ

Janzsó Szilárd 20 éve tréner, értékesítő, 13 éve vezető. Egy gyöngyösfalusi „késdobálóban” kocsmárosként kezdte az ügyfélszolgálati tapasztalatok és kifogáskezelési módszerek  gyűjtését. 5 év rádiós műsorvezetés mellett dolgozott önismereti és kommunikációs trénerként. Az egyik legsikeresebb Telekomos értékesítőként ő adhatta el az első Magyarországon forgalmazott iPhone 4s-t, első helyezést ér el a European Winners’ Circle versenyen, bezsebelte a TOP értékesítők díját és volt a Telekom Év Embere Díj jelöltje is Kiemelkedő teljesítmény kategóriában. Vezetőként TOP üzletvezető lett és csapatával remekelt több versenyen is. Az iQor projekt menedzsereként az ország legnagyobb elektronikai áruházláncában vezetett be új szolgáltatásokat 15 városban, 50 szervizes értékesítővel több, mint 100 000 tranzakcióval a bevezetés időszakában. Coach, ügyfélszolgálati szakértő és az E.on Ügyfélszolgálati Kft. vas megyei ügyfélszolgálatainak vezetője. Feketeöves önfejlesztő, többszáz könyv, tanfolyam, tréning anyagát építette be a gyakorlatba, segítette ezzel számtalan értékesítő és ügyfélszolgálatos munkáját.

Add meg az emailcímedet, én küldöm az infót a könyv megjelenéséről!

A hamarosan megjelenő könyvemmel kapcsolatban küldök értesítést. Nem foglak spammelni és nem árasztom el a postaládádat felesleges emailekkel és bármikor le tudsz iratkozni.